Водећи домаћи трговачки ланац у Републици Српској “Тропик”, отворио је данас свој први маркет у Фочи у којем је посао добило 22 радника са подручја ове локалне заједнице. Отварањем ове трговине, Тропик је проширио своју продајну мрежу и сада броји чак 48 трговина.
Тропик супермаркет се протеже на више од 660 метара квадратних савремено опремљеног и уређеног продајног простора у којем се купцима нуди више од 5000 артикала.
Уз бројне погодности, као што је 100-та куповина гратис Тропикове купце дочекало је мноштво изненађења; поклони, промоције, дегустације, а најмлађи посјетиоци највише су се обрадовали популарним анимираним ликовима “My Little pony” и “Rastar”.
-Данас су нам грађани у Фочи указали повјерење доласком на отворење овог маркета, а на нама је сада да то повјерење оправдамо, кроз пружање врхунске услуге и обезбјеђивањем најповољнијих цијена. У складу са нашом стратегијом развоја, настављамо са улагањем у ширење малопродајне мреже, отварањем нових радних мјеста и друштвено одговорним пословањем, што прије свега подразумијева активно пружање подршке домаћим произвођачима и учешће у свакодневном животу локалне заједнице у којој дјелујемо- рекла је Татјана Раковић, руководилац маркетинга.
Долазак Тропика у Фочу обрадовао је и фочанско Удружење дјеце и омладине са посебним потребама “Трачак наде” који су од овог трговачког ланца на поклон добили ваучер у вриједности од 1 100 КМ.
-Захваљујући овој донацији ми смо добили веш машину, ЦД радио, доста дидактичког материјала и других ствари које су нам неопходне у раду. Свака помоћ и подршка нама је увијек добродошла и захвални смо Тропику на овоме-рекла је Јелена Вилотић, предсједница Удружења “Трачак наде”.
Међу Фочацима који су добили запослење у Тропик супермакету је и Младен Обреновић.
-Ја сам задовољан, раније сам прошао обуку за овај посао. Одлично сарађујемо са колегама и надамо се да ће и купци бити задовољни нашом услугом, понудом и цијенама-рекао је Обреновић.
Долазак Тропика у Фочу обрадоваће и пољопривреднике у Фочи, јер је политика ове компаније да што више производа, попут меса, поврћа и воћа, набавља од домаћих произвођача.