Уклањањем старе конструкције настављена је друга фаза обнове жељезног моста на Дрини порушеног приликом НАТО бомбардовања. Слиједе грађевински радови и монтажа нове конструкције, а затим асфалтирање и уређење како би до краја године Фочаци коначно добили модерну путну комуникацију.
За два мјесеца зворничко предузеће „Еникон градња” привело је крају демонтажне радове на жељезном мосту. Уклоњена је постојећа, слиједи монтажа нове модерне конструкције, а потом финални радови.
-Сада приступамо грађевинским радовима на обалним стубовима, и монтажи нове конструкције. Иначе нова конструкција је у завршној фази фарбања. Услиједиће њено монтирање, а затим завршни радови, асфалтирање, фарбање, уређење и пуштање моста у функцију. Реалан рок завршетка свих радова је четири мјесеца-рекао је директор предузећа, Мирослав Лазаревић.
Стотину осамдесет метара дужине, десет метара ширине, двосмјерни саобраћај, пјешачке стазе и укупна тежина од 400 тона-карактеристике су новог моста.
Овим пројектом Фоча рјешава велики саобраћајни и комунални проблем и добија савремену комуникацију која ће изгледом и технологијом одговарати и пјешацима и возачима, истиче начелник општине Фоча, Радисав Машић.
-Ово је након 16 година први мост овакве врсте који се прави у РС, само у Шамцу је раније направљен један овакав, што довољно говори о сложености овог посла. Један овакав мост постоји у Србији, у Јагодини, и то је доказ да су ово конструкције који изискују посебно мајсторство и умијеће. Својим димензијама и изгледом мост ће представљати и украс града-рекао је Машић.
Нови мост сачуваће првобитни изглед, како то налаже његов статус националног споменика културе БиХ. Средства у износу од три милиона колико је неопходно за његову обнову заједно обезбијеђују Општина Фоча и Влада РС. Карлов мост грађен је од 1882. до 1884. године у вријеме Аустроугарске монархије. Рушен је у Другом свјетском рату и 1995.године у бомбардовању НАТО-а.