Актуелна ситуација изазвана пандемијом вирусом корона, потврдила је да је изградња пута десном обалом ријеке Таре највећа инвестиција у развоју рафтинг туризма у општини Фоча. Општинска власт је ту велику инвестицију реализовала уз огромне напоре, јер су пробијање трасе непроходним, кршевитим и шумовитим тереном, пратили бројни проблеми.
Разумјевање за значај те инвестиције која је у неприступачна подручја довела пут у „цивилизацију“ није имало ни локално становништво.
Ове године, када су границе са Црном Гором, због пандемије затворена, нова траса пута десном обалом ријеке Таре дуга око 20 км, је показала свој значај.
Захваљујући новом путу, на коме су прошле године асфалтирана 2 км, рафтери су и ове године имали успјешну сезону. Сав саобраћај туриста до полазишта са Брштановице, одвијао се једино тим путем.
Да би помогла рафтерима општина у овој сезони није наплаћивала ни договорену таксу за пут, а у пројекту прекограничне сарадње са општином Плужине, на том путу ће бити поставњене платформе за видиковце, биће уређен прилаз главном полазишту, тако да ће пут десном обалом ријеке Таре у исто вријеме бити и нова туристичка атракција.
Општина ће наставити да осавремењава тај пут који је чврст и стабилан и за те намјере биће усмјерена сва средства која ће се, посредством Туристичке организације, прикупити од путарине која ће се наплаћивати.
Изградња пута десном обалом ријеке Таре, у дужини од око 20 км, коштала је око 1,6 милиона км уз велику помоћ инжињеријских јединица Оружаних снага БиХ.
У општинској управи очекују да ће рафтери уредно измирити своје годишње обавезе и да ће Туристичкој организацији уплатити боравишну таксу коју су наплатили од својих гостију.
Овако данас изгледа саобраћај на путу са кога се цијелом дужином види чудновата, јединствена плаво-зелено-модра ријека Тара. Још кад се поставе видиковци на најатрактивнијим дијеловима пута, биће то још једна димензија више, биће то јединствен поглед и посебан осјећај љепоте због кога вриједи доћи. Јер, Тара је љепота који треба доживјети.