Search
Close this search box.

Шведска/УСАИД ФАРМА II пројект позива мале бизнисе да се укључе у кампању Храна Гурмана

Првог децембра 2020. године Сwеден/УСАИД ФАРМА II пројект поново је покренуо кампању Храна Гурмана како би уочи празничне сезоне скренуо пажња потрошача у БиХ на локалне делиције и њихове произвођаче. Пројект данас позива све заинтересиране мале бизнисе да се укључе у кампању и искористе њену платформу за промоцију производа и побољшање продаје.

Прва фаза кампање Храна Гурмана, која је трајала од 1. јула до 25. септембра, досегла је до више од 650.000 људи. У кампању је било укључено 109 микро, малих и средњих произвођача висококвалитетне хране, 20 специјализираних продавница које нуде ове производе и 13 ресторана који у својој кухињи користе локалне производе. Како се кампања наставља, наставиће се и промоција већ раније укључених малих бизниса из прве фазе, а нови мали бизниси се позивају да постану дио кампање.

Сwеден/УСАИД ФАРМА ИИ пројект позива све заинтересиране микро, мале и средње произвођаче висококвалитетне хране из сектора воћа и поврћа, млијека, перади, меда, љековитог и ароматичног биља (укључујући козметику), шумског воћа и гљива да се пријаве за учештвовање у кампањи Храна Гурмана. Позив је отворен и за ресторане који у својој кухињи користе бх. производе.

Кампања ће подржати мале бизнисе у промоцији њихових висококвалитетних производа и повезати их с љубитељима укусне и здраве хране и природне козметике.

Кампања ће се одвијати на пет платформи на друштвеним мрежама: FacebookInstagramLinkedIn, Twitter i YouTube, а укључује и интерактивну онлине мапу Hrana Gurmana и Biznis katalog који пружа основне информације о сваком малом бизнису, његовим производима и њиховој доступности. Кампања ће имати и самосталну wеб страницу www.hranagurmana.ba а наставиће и са продукцијом виралних видеозаписа и дневним објавама на друштвеним мрежама.

Минимални услови за учешће у кампањи су:

  • Ресторани морају бити регистровани као приватне компаније, док произвођачи могу бити регистровани као приватне компаније, задруге или пољопривредна домаћинства која производе висококвалитетне производе од воћа и поврћа, млијека, перади, меда, љековитог и ароматичног биља, шумског воћа и гљива;
  • Мали бизниси требају бити вољни да сарађују у кампањи и пруже информације и фотографије потребне за квалитетну промоцију.

Позивају се сви заинтересирани мали бизниси који испуњавају горе наведене критерије да се пријаве за учешће у кампањи најкасније до 24. децембра 2020. Произвођачи за пријаву требају користити овај линк, док се ресторани могу пријавити путем овог линка.

Сва питања везана за кампању Храна Гурмана могу се послати путем е-маила на адресу hranagurmana@farmabih.ba до 16:00 сати, 23. децембра 2020. године.

farmabih.ba

 

Поделите: